Thursday, June 11, 2009

last weekend apa dah jadik...




hari sabtu lepas merupakan Hari Keputeraan Agong..mr afis cuti la..so boleh la g jejalan kan.so disebabkan ada 2 kenduri kawen kengkawan yg kena pegi kiteorg mulakan dulu dr yg dekat la..kt bangsar.pastu dlm kul 3 g la kenduri kt kuala selangor..dlm perjalanan ke sana tetiba je bunyi meletup yg kuat dr arah luar kereta..aku pun panik la..ape kebenda yg bunyi tuh..tgk2 rim keta aku pecah babe..bukan selalu tayar ke yg pecah?aku pelik la plak ni rim yg pecah..takkan la rim ni belum smpai setahun dh pecah kot..sebelum ni aku bw takde la aku langgar lubang2 yg dlm pun..aku nk wachhaa je tokey kedai rim nih..wei aku dh lebur 900 beli rim ko tuh..ko bg rim cap ayam ke...ni yg aku nk g mengadu kt Kementerian Pengguna...aku tertipuuu..mr afis cool jerk..esok dia akan pergi kt kedai tuh..kt klang okehh...jauh tuh..mintak2 la dia nk ganti balik..aku dh kira fobia skit nak bw keta ye la tetiba nnti meletup plak sebelah lg..camner?

3 comments: