Friday, June 19, 2009

kembar....






hai...selamat hari jumaat..hari paling best skali la coz esok dh cuti kan..smlm aku tgk friendster kawan aku ni saidah..member masa skolah rendah..comey sgt kembar dia..aku suker so aku wat la pic anak dia jd screesaver dan aku doa2 kalau preknen lagik nak anak kembar...bulleh ker...saidah dah 4 tahun kwen baru dpt si kembar..alhamdullilah selepas segala kesedihan akhirnya terbit kegembiraan buat dia sekeluarga..aku tumpang gembira buat dia..sesungguhnya Allah maha mengetahui..tghari nnti aku nk g nagoya beli kain utk anak buah aku nk wat baju flower girl sempena majlis perkahwinan wati nnti..izah skrg ni makin nakal.skrg ni dia asyik nak panjat almari tv jerk..pastu sofa pun dia nk panjat..aku tak tau la anak aku sorang ni..mengalahkan si abang irfan..pening kepala aku nnih...asyik nk kena jerit jerk..

1 comment:

  1. comei2 nyerr anak kembor niee.. mcm anak jepun.. muahhhh.... gerammmm laa plakk...

    ReplyDelete