Thursday, June 18, 2009

Jamuan Bulanan BPSM...

aku ler tuh...gmbr belakang la babe...








pagi semalam semua staf meeting bulanan bersama pengarah..n then ada jamuan makan la..pot luck..aku bw kek kukus..mmg byk makanan smlm smpai bw balik la coz x abis..antara menunya bihun grg, nasi grg, nasi tomato, nasi lemak ada 2 pegawai bw, kuih muih, puding, agar-agar, yg speciallnya agar-agar betik dr izah..mmg sedap la semuanya..kenyang...alhamdulillah..
pastukan yg best aku dpt PEGAWAI CONTOH BULAN JUN...YEYYEYYEYE...trima kasih la pada yg mengundi ekk...tak sangka babe..maybe sbb skrg ni aku tanggungkerja kak hawa kot..tu la nmpak rajin skit..tp mmg sibuk pun sejak org MECD lapor diri nih..dan sekarang ni sibuk jadi cikgu kt sorang budak PKS nih Farhan namanya...ajar dia wat keje aku pun x reti sebenarnya buat2 pandai jerk...hihihihihi....Farhan buat keje asyik tgk tenet jer...cikgu rotan kan...hehehehe...takdela dia budak baik..buat keje jer,,,ye la tgh semangat nk keje tu..br gradekan..cam aku dulu la...10 tahun dulu..la ni ada gk semangat tp cam kureng skit la..nape ekk...lu pk la sendiri sbb aku pun tak tau nape..

n then ada meraikan pengantin baru iaitu izah, yani, dayah n en amat...SELAMAT PENGANTIN BARU....meraikan jugak PKS baru di HR..n ustazah yang akan melanjutkan pelajaran..tahniah ustazah..tahniah semua larr...
sejak taman rekreasi ampang hilir dah dibuka setiap petang mr afis n irfan akan turun g jogging..smlm aku pun ikut gk..tp takdela nk jogging pon dok sibuk layan izah main.. kunun2 mr afis tgh ada mood nk joggingkan..takpe la keluar la peluh skit..pastu balik penat babe..huhuhuh..
trima kasih tu mama safiyyah coz amik pic dr blog dia..jgn mare tau...senyum skit..

1 comment:

  1. amboiiii...byknyerr makanan... ada jamuan bulanan BPSM.. akak yg lama duk c2 pun xder lak wt mcmniee... hehehehhe.. ada pegawai contoh... tahniahhhh..... semoga berjaya lagi dr masa kesemasa... naper laaa xjemput akak...:)

    ReplyDelete