Monday, June 8, 2009

mombloggersplanet-cutest-baby-in-red

gaun merah pertama saya...





saya penat nk tido...




MERAH berani....



MERAH ceriaaa....



MERAH itu SWEET




cakkkk....






Assalamualaikum...nama saya Nur Izah Ilyani bt Mohd Hafiz..saya lahir pada 4.4.2008..umur saya baru setahun 2 bulan..sebab saya layak di nobatkan sebagai CUTEST BABY IN RED sbb:-)


-mak saya ckp saya mmg comel...

-mak saya ckp saya memang lasak..

-mak saya ckp lagi saya memang berani...

-mak saya ckp saya suka senyum....

-mak saya ckp saya suka mamam...

-mak saya ckp dia nak hadiah tuh...ni la sbb saya posing utk mak saya...

-dan mak saya cakap ni firt time saya pakai baju merah memang MERAH sesuai tuk saya...


-dan utk auntie pls support saya k....muahhhh....:)

jom kengkawan masuk contest nih kt sini mombloggersplanet...

terima kasih kepada:)



1 comment:

  1. ala tomeinyer bebaju merah...
    selamat berkenalan yerk...

    ReplyDelete