Monday, June 22, 2009

bos yang paling cool..




hai.. salam..selama aku dh bergelar pekerja nih aku pelbagai gelagat bos aku dah jmpa..ada yang serius, gatal, garang dan ada hak yg sporting..i like..bos aku yg paling garang skali aku rasa pn rashidah la..lawyer dari NSI..mmg garang tp keje dia mmg tip top la..tp aku suker dia nih psl keje ngan dia senang coz kalau dia dh balik kiter bulleh bali tp kalau dia x blk lg jgn harap den nak balik..peningkan..bos yg paling sporting skali jeng jeng..pn syariyah shahadan..dia ni mmg best..perangai mmg giler2 kalau gelak satu ofis dgr..n then dia suker criter psl anak2 dia dan aku plak suker dgr..slalu lar kiterog kongsi2 citer psl anak2..citer psl atomen..tp skrg ni dia dh berpindah kementerian..tp ada gk la aku jmpa dia..naik pangkat..kalau la satu hari nnti aku jadik bos..berangan x abis2...aku nk jadik bos yg cam dia la..very friendly ngan staf..takde la jurang sgt..oo ye ari ahad lepas aku g umah G member aku masa kt kolej dulu..dia skrg dok kt pulapol coz husband dia nije polis..nije nih pun satu kolej ngan aku..dia buat makan2..sedap semuanya ada roti jala, nasi dagang n laksam..mentang2 la dia org kelate siap imprt tukang masak dr kelate..mak n mak mertua dia..

irfan hanya makan maruku jer sbb dia dh mkn kt umah..dia biasala amik ngan balang2 skali..izah lak cm biasa mula2 dtg buat muka paling ayu skali pastu dia mulalan nk pnjt meja..heheeh wat ever la dik janji x nangis k..nnti mak bwk jln lagik..


1 comment:

  1. SELAMAT PENGANTIN BARU IZAH DAN YANIE... SEMOGA DIMURAHKAN REZEKI... COMEL LEPAS KAWIN..

    ReplyDelete